info@olive-co.com
021-44268936 | 09107893203

انتخاب رنگ موی مناسب

یافتن رنگ موی مناسب کار ساده ای نیست. همچنین انتخاب رنگ دلخواه از روی کاتالوگ رنگ فروشگاه و خریداری آن، اقدامی نادرست است.

رنگ مو را با توجه به رنگ طبیعی مو، رنگ چشم و پوست خود انتخاب کنید.

رنگی که در کاتالوگ می بینید، حاصل بازتاب نور از روی رنگدانه های رنگ شده است. بنابراین، یک رنگ یکسان روی موهای مختلف، درجه 10 مو را روشن و درجه 1 آن را تیره می کند. رنگ موی سیاه، نور کمی را منعکس می کند و این درست بر خلاف عملکرد رنگ موی بور است و وقتی که رنگ طبیعی موهای خود را روشن می کنید، هاله گرمی از رنگ های زرد، قرمز و نارنجی را تولید خواهد کرد نه رنگ دلخواه شما را!

بهترین رنگ ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند، رنگ های شیری، گل بهی، مسی، کرم نخودی، قهوه ای، زرد سوخته، قهوه ای مایل به قرمز، قهوه ای مایل به طلایی و رنگ های آبی، سبز آبی، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است.

برای چشم های کهربایی یا به رنگ قهوه ای، رنگ موهای طلایی با هایلایت قرمز، قهوه ای طلایی، قهوه ای عسلی، فندقی، مسی و قهوه ای تیره مناسب است.

در مورد پوست های روشن، هایلایت آبی قرمز و برای پوست های صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه ای تیره با سایه آبنوسی، جلوه خاصی ایجاد خواهد کرد. برای چشم های آبی روشن، آبی خاکستری، آبی تیره، سبز تیره، قهوه ای و مشکی، بهترین رنگ مو، ارغوانی با هایلایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه ای، قهوه ای تیره، مشکی و شیری است.